Google Ads – effektiv digital marketing

Med Google Ads værktøjet vil din annoncerangering være afhængig af kvaliteten af indholdet i dine annoncer, samt prisen per. klik også kaldet CPC. Med Google Ads kan du tiltrække kunder, få flere besøgende på dit website og opnå flere butiksbesøg. Når potentielle kunder søger efter din virksomheds navn, vil det dukke op på Google Søgning og Maps. Mange virksomheder bruger Google Ads for at få flere kunder takket være nem online annoncering. Formålet med programmet er at nå ud til nye kunder, oprettelse af effektive annoncer og gøre din annoncering investering det værd..

Hvorfor bruge Google Ads og hvordan bruger man det?

Værktøjet svarer til Googles platform for digital annoncering. Formålet med dette platform, er at kunne mestre at oprette effektive annoncer, og dermed forbedre din annonceinvestering til en positiv forretning. Du vælger selv, hvad du synes, der er den bedste løsning. Gå ind på Google, under ”Hjælp til Google Ads” – her finder du en guide til Google Ads, og hvordan du kommer i gang. Læs om de grundlæggende oplysninger først, lær herefter om mobilens indflydelse, samt hvordan du gør dit website og dine annoncer mobilvenlige. Du kan blandt andet følge Google Ads ”trepunktsstrategi” til at nå ud til mange nye og potentielle kunder. Her optimerer du og effektiviserer søgekampagner. Til sidst tilbyder værktøjet ”optimale løsninger” og fuldføre strategiske løsninger som løfter effektiviteten ydermere.

Med Google Ads kan du:

  • Få mere effekt for pengene
  • Annoncering og eksponering via bannerannoncer Google kæmpestore netværk kaldet Display-netværket
  • Danne kobling mellem Google Ads konto og dataindsamling fra Google Analytics
  • Annonceringen skal kunne gerne tjenes hjem igen, når der annonceres via Google Ads
Læs mere om Admatic Digital

Taastrup Hovedgade 64, 1. tv. 

kontakt@admatic.dk

+45 42 61 00 61