SNAPCHAT ANNONCERING

Med annoncer på fuld skærm, der er skræddersyet til et mobilt centreret publikum, kan du skabe engagement og konverteringer med kreative annoncer

Snapchat er blandt de nyeste markedsføringskanaler, skabt til at nå et publikum i alderen 18-24 år, hvor 73% af brugerne dagligt er aktive på appen. Snapchat er også den førende sociale app for teenagere under 18 år.

Hvilke fordele kan du drage af Snapchat annoncering?

Selvom der er mange grunde til at du skal annoncere på Snapchat, er den største nok, brugernes forbrug af Snapchat.

Brugerne bruger gennemsnitligt 25-30 minutter dagligt på tjenesten, og den visuelle effekt er større sammenlignet med de andre sociale medier og markedsføringskanaler.

Hos Admatic Digital har vi erfaring med at udforme kreative og innovative annoncer på Snapchat. Snapchat giver en mulighed for, at føre unikke dynamiske og kreative annoncer ud til brugerne. Det skaber både en opmærksomhed, men også flere konverteringer.

Hvad er fordelene ved Snapchat?

Snapchat brugere er meget aktive

Mange muligheder for at være kreativ

Konkurrencen er overkommelig

Stærkt sammenspil med Facebook m.fl.

Gode muligheder for annoncering på Snapchat

Før man kaster sig ud i Snapchat annoncering er det væsentligt, at man kigger på de forskellige annoncemuligheder. Her er fire af dem:

Snap Ads i mange former

Snapchat annoncer findes i mange former: videoer, fotos, gifs m.m.
Uanset formatet er annoncerne på fuld skærm, og de vises i forskellige typer Snapchat-indhold.
Annoncerne tillader brugerne at foretage en øjeblikkelig handling, såsom at installere en app eller klikke sig til en bestemt URL. Selvom Snap-annoncer kan vises i op til tre minutter, er de mest effektive, når de er varer i tre til fem sekunder.

Linser som din nye branding værktøj

Snapchat giver også brugerne mulighed for at bruge forskellige linser, som gør, at de kan ændre deres ansigtsformer og udseende.
Det er også muligt at tilføje forskellige dynamiske funktioner til sine billeder – funktioner virksomheder kan drage fordel af ved eksempelvis at udbyde deres egen linse eller dynamiske funktion. En virkelig god måde at brande sin virksomhed på.
Forskellen på filters og linser er, at linser er dynamiske, hvorimod filtre er i et fast format, som sidder fast på billedet.

Filters kan være fangende

Snapchat og dens brugere skaber konstant nye filter opdateringer, hvilket gør det til en af de mest underholdende apps på markedet.
Snapchat har givet annoncører muligheden for, at oprette filtre, baseret brugerens geografiske placering.
Deltager du f.eks. i en fodboldkamp, kan du når du åbner Snapchat tage et billede og med stor sandsynlighed finde et sponsoreret filter iblandt. Dette er god branding og er super effektivt for virksomheder.

Ram præcis din målgruppe

Snapchat har gjort det muligt, at målrette skræddersyet visuelle annoncer mod præcis den gruppe, der for din virksomhed kan være af stor betydning.
Med lækre og iøjefaldende billeder og videoer, kan du vække interessen for dine ydelser eller produkter på et helt anden måde, end hvad man kan gøre på de andre digitale marketingkanaler.
Lad os hjælpe dig med at sætte gang i din Snapchat annoncering i dag.

Skal vi snakke om Facebook?

Giv lyd fra dig, hvis du er interesseret i at tale om Facebook, og dens betydning for vækst, øget synlighed og en større omsætning. Det er helt uforpligtende og gratis.