Konverteringsoptimering

Ved konverteringer får du besøgende til at udføre bestemte og specifikke handlinger på din webshop eller hjemmeside. Konverteringsoptimering handler om at få flere besøgende og leads optimeret til konverteringer. Der er forskellige konverteringstyper for besøger og kundegruppen.  

Hård konvertering:

Hård konvertering er den traditionelle konverteringstype og indebærer f.eks.

  • Besøger køber produkt eller service i webshop
  • Udfylde kontaktformular
  • Booke møde (f.eks. bank, veksle butik eller realkredit)
  • Bestille salgsmateriale

Blød konvertering:

Blød konvertering adskiller sig fra hård konvertering ved at vække interesse hos potentielle kunder, der ikke er 100% sikker på at foretage et køb endnu.

  • Delinger og likes på sociale medier
  • Tilmelding til nyhedsbrev
  • Blive et minimum antal minutter på websitet
  • Anmeldelser af din virksomhed eller produkt
  • Registrering til kursus
Læs mere om Admatic Digital

Taastrup Hovedgade 64, 1. tv. 

facebook.com/AdmaticDigital

kontakt@admatic.dk