Facebook Business Manager – Et suverænt værktøj

Facebook Business Manager er et effektivt virtuelt værktøj og app, som hjælper dig med at organisere og administrere din virksomheds opgaver. I Business Manager kan man tilføje personer og give dem forskellige roller og tilladelser, alt efter medarbejdernes specifikke arbejde. 

Hvilke roller kan man tildele personer i Facebook Business Manager? 

– Administratoradgang: Administratorer har adgang til virksomhedens side. De har tilladelse til at redigere indstillinger, personer, konti og værktøjer. Derudover kan administratoren tilgå avancerede indstillinger, som kan bruges til at tildele andre økonomiske roller. 

– Finansanalytiker: Finansanalytikerne har overblik over virksomhedens regnskab og økonomiske informationer, herunder transaktioner, fakturaer, kontoforbrug og betalingsmetoder. 

– Finansredaktør: Finansredaktører står for kreditkortoplysninger og økonomiske oplysninger. De har ansvaret for blandt andet transaktioner, fakturaer, kontoforbrug og betalingsmetoder. 

Læs mere om Admatic Digital

Taastrup Hovedgade 64, 1. tv. 

facebook.com/AdmaticDigital

kontakt@admatic.dk

+45 92 92 26 92