Hvad tænker du, når vi skriver SEO-strategi?

Søgemaskineoptimering for brugeroplevelse, relevans og bedre rangering

En hurtig guide til virksomheder, der er begyndt at tænke i søgemaskineoptimering I 2020 er det blevet ganske normalt for virksomheder at få deres kunder via deres online tilstedeværelse. Faktum er, at antallet af kunder der handler fysisk er faldet dramatisk, mens det er gået den anden vej med onlinehandel. Det har derfor aldrig været

Sociale Medier: Vækststrategi i 2020-2021?

I den konkurrenceprægede verden af sociale medier, er det meget let at blive uaktuel. Du identificerer, hvad der fungerer for dig, og holder fast ved det. Du ser en ophobning i dine kundeemner og konverteringer, og med det en indtjening der begynder at vokse. Men pludselig går det nedad og du står tilbage med en

Sådan laver du Facebook Lookalike målgruppe

Sociale medier, annoncering og målgruppe segmentering

Hvad er Facebook-lookalike publikum? Facebook Lookalike er et segment af brugere, der deler egenskaber (som deres alder eller interesser) med folk, der allerede har engageret sig i din virksomhed, hvilket betyder, at de er meget mere tilbøjelige til at være interesserede i din virksomhed. Det er så simpelt som at fortælle Facebook, hvem der allerede

Google Ads: Undgå disse 5 fejl

I modsætning til hvad mange tror, så har SEO (søgemaskineoptimering) og PPC (pay per click) en stor betydning for hinanden. Der er mange måder, hvorpå de to søgnings discipliner kan arbejde sammen, især når det kommer til at optimere dine Google Ads. I dette blogindlæg kommer vi ind på, hvordan du kan udnytte kraften i

Google My Business kategorier – En velovervejet kategorisering

Google Display i displaynetværket

Når du opretter en Google My Business til din virksomhed, er det vigtigt, at tag en databaseret beslutning. Hvor indflydelsesrige er de kategorier du vælger egentlig? Husk at vælge klogt! Vælg klogt, da disse elementer hjælper dig med at sikre, at Google ser dig som en kandidat til ranke højere. Vælg forkert, og du kan